شرلوک هلمز ساکن ۲۲۱ بی خیابان بیکر

به بیکر خوش آمدید!

I'm bored of being bored because being bored is SO boring
since 2011
(عضو باشگاه نویسندگان میهن بلاگ)

Bakerstreet.ir

بایگانی
  • ۰
  • ۰
 
جریان شرلوک ادامه دارد اما تهیه کننده های سریال در جلسه ی امروز کامیک کان از آشکار کردن چگونگی این جریان یا برنامه ریزی برای فصل پنج امتناع کردند. سو ورچو تهیه کننده به اتاقی مملو از جمعیت در سالن اجتماعات سن دیگو گفت: "در حال حاضر مشغول پروژه ای در لندن هستیم" . استیون موفات تهیه کننده ی دیگر و گرداننده ی "بازنشسته" ی دکتر هو با لبخند اضافه کرد "جوابی برای این سوال [آیا شرلوک در قالب های دیگری به جز سریال تلویزیونی و کتاب مصور ادامه خواهد داشت؟] داریم ولی نمی گویم چه هست" 
 
فصل چهار با بازی بندیکت کامبربچ و مارتین فریمن که در اوایل امسال بعد از فاصله ی سه ساله از فصل سه پخش شد. موفات که اغلب مشغول طفره رفتن است اشاره ی اکید به ساخت قسمت دیگری از اقتباس بی بی سی از داستان های کاراگاهی آرتور کانن دویل کرد - اما آن طور که می گوید اصلا از زمان دقیق ساخت خبر ندارد.
 
 موفات گفت "فرض من بر این است که وقتی کاسبی همه کساد شد، بالاخره همگی دوباره جمع می شویم و می سازیم . ما به دوران اوج خود برمی گردیم به زمانی که همه دوستمان داشتند." این گفته ی موفات باعث خنده ی حضار در اتاق 5 آ.ب. کامیک کان سن دیگو شد. "همه ی گزینه ها ی ممکن روی میز است" موفات با جدیت بیشتری در حین پنل صحبت کرد که در واقع در مورد کتاب های مصور شرلوک بود. او در مورد بازیگر و نویسنده ی دیگر سریال مارک گیتیس و کامبربچ و فریمن که هم اکنون حضور پررنگی در دنیای مارول دارند گفت: "ما در موردش صحبت نکردیم"
 
موفات در مورد سریال تایم لردها  گفت: "من در حال حاضر مشغول تمام کردن کارم در دکتر هو هستم و  صرفا درگیر آن هستم."  او و دکتر دوازدهم، پیتر کاپالدی، بعد از قسمت ویژه ی کریسمسی از این سریال خداحافظی خواهند کرد.
 
ترجمه از بیکر استریت
 
  • ۹۹/۰۹/۲۲
  • شرلوک هلمز

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی