شرلوک هلمز ساکن ۲۲۱ بی خیابان بیکر

به بیکر خوش آمدید!

I'm bored of being bored because being bored is SO boring
since 2011
(عضو باشگاه نویسندگان میهن بلاگ)

Bakerstreet.ir

بایگانی
  • ۰
  • ۰

مارتین فریمن تایید می کند که پس از جدایی اش، همچنان با آماندا ابینگتون دوست است.
مارتین فریمن و آماندا ابینگتون، ستارگان "شرلوک"، پس از شانزده سال زندگی مشترک، از یکدیگر جدا شدند.آن ها دو فزرند به نام های جو و گریس دارند.
مارتین فریمن در مصاحبه با رادیو تایمز می گوید:«میدونی، ما با هم خیلی دوست هستیم و همه چی خوب و دوست داشتنیه.
«آره، ما مدتی هست که با هم زندگی نمی کنیم.یعنی، هنگام فیلم برداری شرلوک با هم نبودیم.شما منو به اندازه کافی می شناسید و می دونید درباره ی این موضوع زیاد حرف نمی زنم،اما الآن خیلی خوبم.
«ما خدا رو شکر می کنیم که به متمدنانه شیوه ای که می شد، از هم جدا شدیم.
«من عاشق کار های آماندا هستم و فکر می کنم که اون بازیگر خارق العاده ایه و به عنوان یک زن هم بی نظیره، و خب، من عاشقشم.
«من همیشه عاشق آماندا خواهم موند.اما کاریش نمیشه کرد.اتفاقیه که افتاده.درست مثل تمام اتفاق هایی که می افته.این طور نیست؟ اما الآن خوبیم.»
این دو جدایی شان را در دسامبر سال گذشته میلادی، اعلام کردند.
منبع:استاندارد
  • ۹۹/۰۹/۲۲
  • شرلوک هلمز

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی